דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחברת הייטק גדולה ויציבה או עבודה בחברת סטארט אפ קטנה 

מאת    [ 04/02/2011 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 2523 פעמים ]

הרבה מחפשי עבודה בהייטק נתקלים בשלב זה או אחר לפחות פעם אחת בשאלה, מה עדיף? עבודה בחברת הייטק גדולה ויציבה או שמא דווקא עבודה בחברת סטארט אפ קטנה?

והתשובה כמו בכל שאלה ששווה לשאול את עצמך, אינה חד משמעית, התשובה תלויה לרוב במצבו המשפחתי, אישיותו וגילו של מחפש העבודה ובמה שהוא מקווה לקבל ממקום העבודה שלו. 

בעבודה בחברת הייטק גדולה ויציבה לרוב השכר יותר נמוך מבחברות סטארט אפ, אבל מצד שני לא יושבים לך על הראש ולא מצפים לרוב לאותה כמות של שעות עבודה כמו בחברות סטארט אפ.

בעבודה בחברת הייטק גדולה אתה עשוי להרגיש כמו "בורג קטן במערכת" אבל גם יהיה לך יותר אפשרות ניוד בין מחלקות שונות בחברה לעומת עבודה בחברת סטארט אפ שם בדרך כלל העבודה יותר מגוונת אבל אין בכלל אפשרות ניוד בחברה.

בעבודה בחברת הייטק גדולה ישנה תחושה של יציבות וביטחון במשרה לאורך שנים רבות אבל בחברת סטארט אפ יש סיכוי להצלחה ולהתעשרות מהירה.

אז מה בעצם עדיף?

ובכן, זה תלוי בכם, באיזה שלב אתם בחיים, מה אתם מחפשים ועוד.

אם אתם יותר יזמים מטבעיכם, ורוצים יותר אחריות, מוכנים לעבוד שעות ארוכות יותר, מוכנים לקבל שינויים פתאומיים וחדים במצבכם הכלכלי לטוב ולרע אז עבודה בחברת סטארט אפ היא האופציה בשבילכם.

אבל אם אתם מעדיפים סדר אירגוני, יציבות, ביטחון בעבודה, הטבות ושעות יותר נוחות אז עבודה בחברת הייטק גדולה ויציבה היא האופציה המתאימה לכם.

וכמובן, ישנה גם אופצית ביניים, אם אתם לא נוטים לאף אחת מהאפשרויות באופן ברור, תוכלו לעבוד בחברת הייטק בינונית בגודל של כ200 עובדים.

עבודה בחברת הייטק בינונית מאפשרת לכם לקבל קצת משתי העולמות, קצת יותר ביטחון מעבודה בחברת סטארט אפ, קצת יותר מגוון בתפקיד מעבודה בחברת הייטק גדולה, קצת יותר משכורת מעבודה בחברת הייטק גדולה, קצת יותר ביטחון מבחברת הייטק קטנה. ונכון, כנראה שלא תעשו אקזיט אבל יכול להיות שתרוויחו סכום נאה מהאופציות שלכם במקרה והחברה תצליח.

בכל אופן, תהיה הבחירה שלכם אשר תהיה, תדעו שתמיד יש יוצאים מן הכלל ולפעמים דווקא בעבודה בחברת הייטק גדולה לפעמים תמצאו מגוון רב בתפקיד, ולפעמים דווקא בעבודה בחברת הייטק גדולה יש פיטורים ומנגד לפעמים דווקא בחברת סטארט אפ קטנה תמצאו יציבות, שעות קבועות והטבות מעולות.

לכן, בכל מקרה מומלץ לפני בחירת מקום העבודה הבא שלכם בהייטק כדאי לפגוש את המנהלים והעמיתים איתם תעבדו, תראו מה הרושם שנותר אצלכם לאחר הפגישה עימם, מה הרושם שאתם מקבלים מהמקום ואיך הוא נראה, אם אתם מכירים מישהו שעובד בחברה, התיעצו איתו, תוכלו גם לנסות להיכנס לפורום החברה באתר ג'ובוט - אתר המתמחה במתן מידע למחפשי עבודה בהייטק, ולקרוא על החברה, להתייעץ עם עובדים בעבר ובהווה ועוד.

אל תתביישו לשאול שאלות ולחפש מידע, אתם הרי מבלים בעבודה המון שעות כל יום במיוחד בעבודה בחברת הייטק. חשוב לדעת לאן אתם נכנסים מראש.

אז בהצלחה!!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב